Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

ΔΩΡΕΑΝ xasomeradiko toolbar


ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ σε όλους τους αναγνώστες μας!
Σήμερα θα σας δείξω ένα πολύ καλό προγραμματάκι   για  "ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ" αλλά και για ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ.

Έχω φτιάξει για εσάς μια μοναδική δική μας
ΜΠΑΡΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Δηλαδή μια μπάρα που θα εμφανίζεται πάνω-πάνω  στην σελίδα του INTERNET EXPLORER σας  όπου και αν είστε χωρίς να σας ενοχλεί και να μπορείτε να προσθέτεται και να αφαιρείται ότι θέλετε σε αυτή.
Η μπάρα έχει από αριστερά προς τα δεξιά κάποια καλούδια από εμένα ήδη όπως:

           Το λογότυπο της σελίδας μας πατώντας εκεί μεταβαίνετε αυτόματα σ’ αυτήν.

   Μηχανή αναζήτησης με επιλογή τύπου αρχείου. Γράφουμε ότι θέλουμε να googlάρουμε, κλικ στο βελάκι δεξιά από το go ( αν θέλουμε δεν είναι αναγκαίο ), επιλέγουμε τύπο και κλικ στο go ή image ή ότι άλλο βγει στην θέση το go.

      Facebook , πατάς κάνεις σύνδεση στο facebook σου και έχεις άμεσα τυχόν μηνύματα, ειδοποιήσεις, αιτήματα φιλίας, δημοσιεύσεις και πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να φύγεις από την σελίδα που είσαι εκείνη την δεδομένη στιγμή.

   Ø  Το γνωστό μας skype. Απλά πατάς και μπαίνεις στο skype σου.


    βλέπεις τον καιρό στην περιοχή σου. Όπου και αν βρίσκεσαι. Επεμβαίνεις αν θες και του λες να σου δείχνει όποια άλλη πόλη βρήκες στο change location.

      Πατάς και το ρυθμίζεις με το email σου και αυτό σε ενημερώνει και  με ήχο αν θες, για την ύπαρξη καινούργιου μηνύματος. Εγώ έβαλα ότι βάζω στο messenger για να συνδεθώ και με πάει στην σελίδα μου στο hotmail.

     Μεταφραστής από όλες τις γλώσσες σε όλες τις γλώσσες.


   Το καλύτερο μου J  radio station με όλους τους σταθμούς . Απλά πατάς add edit stations βάζεις να ψάξει όποιον σταθμό θες τον βρίσκεις και τον έχεις πλέον στους σταθμούς σου. Εγώ έβαλα greek μου έβγαλε πάρα πολλούς επέλεξα όσους ήθελα και τους έσωσα. Δεν είχε τον Λάμψη και ξαναέκανα add αλλά έψαξα για lampsi την βρήκα μόνη της, add και αυτή και έτοιμος. J


 Με μία λέξη , ημερολόγιο . Κάνεις σύνδεση με facebook  και με ότι άλλο σου δίνει (αν θες)  και αυτό σε ενημερώνει για εκδηλώσεις γενέθλια .


  Αυτά εδώ τα πρόσθεσα εγώ από την επιλογή που μου δίνει μέσα από το toolbar settings. Έχει και άλλα εσείς βάζετε ή όχι ότι σας κάνει κέφι.

  Ρυθμίσεις και πρόσθεση εφαρμογών από την σελίδα του toolbar. Στις Ρυθμίσεις βάζεις αυτά τα δικά σου που είπα στο προηγούμενο και ρυθμίζεις όπως θες το toolbar.

 Εγκατάσταση


Αν δεν έχουμε ήδη πατήσει πάνω στο θέμα για να το κατεβάσουμε


Πατάμε    ΕΔΩ    και στην σελίδα που βρεθήκαμε στο 


αν θέλουμε να το εγκαταστήσουμε σε άλλο explorer τότε πατάμε και επιλέγουμε τον αντίστοιχο πιο κάτω και συγκεκριμένα ένα από αυτά
, απλά το δοκίμασα στο chrome, δουλεύει αλλά δεν εμφανίζει το radio και κάποια άλλα . Είναι beta ακόμα.
Στην εγκατάσταση εγώ ξετσέκαρα τα επιλεγμένα κουτάκια --> set the xasomeradiko, Set my home page και Send me notifications .

Πατάμε Agree και τελειώνουμε έτσι απλά την εγκατάσταση. J

Ελπίζω και εύχομαι να σας αρέσει , περιμένω σχόλια εδώ μέσα .
Αν θελήσετε να με ρωτήσετε κάτι μην διστάσετε στείλτε Email :    xasomerh@hotmail.com      με θέμα xasomeradiko toolbar και ρωτήστε με  ότι θέλετε.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΤΕΙΝΌΜΕΝΑ LINK